IMF-student

Är du en IMF-student? Grattis! Du har kommit in på ett utav högskolans mest populära program och även ett utav de som har högst intagningspoäng. Under din tid som IMF-student så finns IMF-föreningen till för dig för att se till att din studietid blir så bra som möjlig. Vi skapar evenemang för alla IMF-studenter titt som tätt för att skapa gemenskap och vänner för livet. Vi har bra kontakt med näringslivet för att kunna knyta värdefulla kontakter inför framtidens jobbsökande. Vi tar även upp frågor som rör skolan, lärare och kurser för att kunna förbättra studietiden.
Under IMF-student fliken kommer du snart kunna hitta VG-tentor. Har du några funderingar kring något så hör av dig till oss!

Åsiktsbox

Hjälp oss att göra din studie-tillvaro bättre! Till höger har du möjlighet att framföra dina åsikter om IMF-föreningen eller din utbildning. Tänk på att vara tydlig med dina åsikter och ge gärna förbättringsförslag.
All feedback uppskattas, tack för ditt engagemang!

Alla svar är anonyma.