IMF-Dagen

IMF-Dagen är en arbetsmarknadsdag ämnad för IMF-studenter och alumner. IMF-Dagen är ett av de mest uppskattade projekten som IMF-Föreningen anorodnar.

IMF-Dagen bildar en arena där det blir möjligt för studenterna att förstärka gemenskapen med varandra. Förutom detta är dagen ett perfekt tillfälle för studenterna att inspireras och förbereda tankarna på hur en framtida karriär skulle se ut. Under hela dagen finns ypperliga möjligheter till nätverkande.

Dagen inleds med frukostmingel på montertorget. Därefter består dagen av intressanta föreläsare i form av verksamma aktörer i näringslivet och före detta IMF-studenter. Emellan föreläsningarna finns ett montertorg med relevanta företag från näringslivet till förfogande för studenterna. Dagen avslutas sedan med middag och fest på kvällen.

Gilla IMF-dagen på Facebook för att ta del av alla nyheter och uppdateriingar som kommer!

Är du eller ditt företag intresserad av att ställa ut på montertorget eller hålla i en föreläsning? Hör av dig till ansvarig via mailadresserna nedan!

När är nästa IMF-Dag?

IMF - dagen äger rum 12 april 2024

Projektgruppen IMF-dagen 2023

Projektledare

Projektledarna för IMF-Dagen ansvarar för det övergripande arbetet. De fungerar som stöd till samtliga utskott, ska styra upp alla projektgruppsmöten och fungera som huvudsakliga språkrör med organisationer/personer runt omkring dagen som behöver kontaktas.

Ekonomiansvarig har i uppdrag att upprätta budget, följa upp, hålla projektgruppen uppdaterad om den ekonomiska situationen och fakturera IMF-Dagens samarbetspartners. Under perioden har ekonomiansvarig även löpande kontakt med IMF-Föreningens ekonomiansvarig.

Angelina Markatatos

projektledare.imfdagen@gmail.com

Agnes Lindberg

projektledare.imfdagen@gmail.com

Marcel Cevik

ekonomi@imf-foreningen.se

Föreläsningsansvariga

Inspiration och framtid. Detta jobbar dessa två stenhårt med att upprätthålla genom att boka föreläsare som uppfyller båda kraven.

Marknadsföringsansvariga

Den exceptionella marknadsföringen av IMF-Dagen sköts av våra marknadsföringsansvariga. De utformar grafiskt material och lägger upp en planering för när materialet ska publiceras.

Santina Lövstrand

forelasning.imfdagen@gmail.com

Alicia Gustafsson

forelasning.imfdagen@gmail.com

Lovisa Stålberg

marknadsforing.imfdagen@gmail.com

Elma Muratovic

marknadsforing.imfdagen@gmail.com

Mat- och fikaansvariga

Med en dag fylld av inspirerande föreläsningar kan man inte gå runt med en tom mage. Våra mat- och fika ansvariga ansvarar för detta och ser till att alla går mätta och belåtna under dagen.

Vill ditt företag sponsra IMF-Dagen med mat eller fika?

Kontakta Olivia och Andreea med hjälp av mailadressen nedanför!

Näringslivsansvariga

Vad är väl IMF-Dagen utan ett fantastiskt montertorg? Ett av de främsta syftena med dagen är att öppna upp möjligheten för nätverkande, vilket dessa två gjort ett strålande jobb med att göra!

Vill ditt företag stå med på montertorget för IMF-Dagen?

Kontakta Sara och Angelina med hjälp av mailadressen nedanför!

Olivia Schwartz

matochfika.imfdagen@gmail.com

Andreea Lukacs

matochfika.imfdagen@gmail.com

Emma Lindström

naringsliv.imfdagen@gmail.com

Kamilla Jurabaeva

naringsliv.imfdagen@gmail.com

Kvällsaktivitetsansvariga

Det är dessa som gör IMF-Dagen-sittningen möjlig! Boka lokal, bestämma mat, dekorera lokalen, planera aktiviteter m.m. är några av de saker som de  ansvarar för.

Årets kvällsaktivitet...

... kommer äga rum på Olearys i Västerås med temat Sällskapsresan!

Elias Andersson

kvallsaktivitet.imfdagen@gmail.com